Rawatan di MBTP 17 April 2011

Assalamualaikum WMT dan salam hormat,

Dengan izin gerak dari ALLAH, beserta syafaat Rasulullah S.A.W, rawatan di MBTP Rawang Selangor diteruskan seperti biasa. Alhamdulillah, semuanya dengan izinnya jua. Yang hadir lebih kurang 40 orang. Dan tukang doa BTP ada 4 sahaja, seperti biasa. Tak mengapalah, itu sahaja tenaga perawat yang ada.

Bermula awal ruqyah, 2 orang lelaki telah tumbang, adik beradik dari Terengganu, sebelum nie, kami dah rawat yanga adiknya, bila abangnye datang kali ini, abangnya plak yang kena, ternyata, saka dan sihir juga. Kami lakukan apa yang terdaya dengan izinnya.

Yang si abang bersilat sakan, siap tumbuk dinding masjid, akhirnya terkulai layu setelah kepenatan, polisi kami, takkan merawat kalau kerasukan melampau, bila dia penat dia akan berhenti, dan ketika itu sesi rawatan dilakukan, si saka katanya pendekar, dan bersetuju keluar, yanga adiknya, belum lagi setel, cuma kami bekalkan dengan amalan mandian dan zikir2 harian.

Antara kes-kes lain, yang 1 famili dari kuantan, ternyata terkena gangguan yang agak serius, mula2nya si anak baru tingkatan 1, terkena histeria di sekolahnya, masalah saka ada, kemudian ayahnya dirawat, tumbang juga ayahnya, dan adik kepada ayah budak sekolah tadi.

Antara kes lain, sihir kepada tuan empunya kedai supaya kedainya takder yang datang, sihir dari madunya akibat suaminya berkahwin lebih dari 1, dan kes2 yang melibatkan barang2 lama seperti periuk tembaga yang berusia ratusan tahun.

Teruskanlah beramal dengan syaraiat Allah Taala. Insya Allah segalanya akan selesai, maka letakkanlah semua yang terjadi sebagai perbuatan Allah pada kita supaya kita selalu dekat kepadaNya.

0 comments:

Post a Comment