RAWATAN PADA 9 RAMADHAN

BISMILLAHI MASYA ALLAH LA YASUUQUL KHAIRA ILLALLAH, segala puji Allah Taala yang telah memfardhukan Puasa bagi setiap Ummat Islam dengan firmanNya : Surah al-Baqarah ayat 183. Wahai orang-orang Yang beriman! kamu Diwajibkan berpuasa sebagaimana Diwajibkan atas orang-orang Yang dahulu daripada kamu, supaya kamu bertaqwa. Selawat dan salam buat ar-Rasul SAW semulia-mulia manusia.

Malam tadi rawatan yang berhajat dengan kami datang dari Klang, Selangor, Alhamdulillah, selepas terawih lebih kurang jam 10:30 malam, kami mulakan sesi ruqyah. 3 pesakit yang berhajat dengan rawatan, 1 lelaki dan 2 perempuan. 

Mangsa sihir yang ditimpa musibah ini bermula kesan ayat-ayat ruqyah dari awal bacaan lagi. Sehabis ruqyah sahaja, naqib kumpulan merawat wanita berkenaan, memakan masa lebih kurang 1 jam jugak untuk deal dan dakwahkan jin berkenaan, walau apa pun, kami doakan sahaja, 2 pesakit lagi ana dan Pak Ali ikhtiarkan, Alhamdulillah tiada masalah yang kronik sangat.

Mangsa sihir nie ada kaitan dengan tempat kerjanya, dah lama sakit katanya dan rawatan malam tadi adalah rawatan susulan kali kedua bersama dengan PEBATAP dan Alhamdulillah, kesannya ada, puan tue sendiri menceritakan apa yang berlaku di rumahnya dan di tempat kerjanya setiap kali selesai rawatan. Allahu Akbar! Moga kesembuhan adalah miliknya dan semua ummat Islam, sihat dan selamat untuk menjalankan amal ibadat kepada Allah Taala, Amien!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts