Rawatan di Masjid BTP

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian alam. Selawat dan salam buat Rasulullah SAW.

Dengan izinNya, proses rawatan berjalan lancar di MBTP. Yang didoakan hampir 35 orang, dari usia 6 tahun hingga 65 tahun [main agak jer nie]. Dan pelbagai kes yang kami jumpa, sepertia biasa, kes sihir dan saka menduduki carta teratas. Banyak betul hasad dengki dalam hati manusia nie yer.

Insya Allah kami doakan, yang datang dan telah kami doakan, mendapat kesembuhan dan pertolongan Allah Taala. Sama-samalah kita beramal dengan 100% syariat Islam, agar makhluk-makhluk yang menumpang dalam badan kita, keluar selama-lamanya dan tidak mengganggu kita untuk melakukan amal ibadat kepadaNya lagi. 

Untuk keluarga En S, kami harapkan kalian bersabar dengan ujian Allah Taala. Sama-sama kembali ke syariat Islam yang sebenar dan seterusnya kita bermohon hanya padaNya. Agar kesembuhan dan halawatul iman bakal kita perolehi. Amien!!

Insya Allah, minggu depan kami bukak lagi rawatan di masjid, pada 23hb Januari 2011. Yang berhajat boleh datang. Sahabat2 muallij yang nak membantu sila hadir, cuma bilik rawatan tak berapa luas, jadi 2, 3 sesi dijalankan. Syukran!!

0 comments:

Post a Comment