Rawatan di MBTP 15 Mei 2011

Seperti biasa, apabila ana [Ustaz Rosdi] ada bersama group perawat BTP, ana akan menulis apa yang berlaku sepanjang rawatan di Masjid Bandar Tasik Puteri, Rawang, kalau tiada entry yang baru, maknanya ana takder bersama sahabat2 yang lainlah tue. Bukan apa, baru nie, ana tak berapa sihat, hampir 3 minggu ana tidak merawat, maybe isyarat badan, mintak direhatkan.

Seawal jam 2 petang, yang berhajat dengan rawatan sudah siap duduk dalam barisan untuk diruqyahkan, sahabat2 lain datang jam 2:30 petang, yerlah sekarang masuk waktu Zohor awal, jadi yang berhajat, datang awal, sebaik habis solat Zohor di masjid, dah ada dah.

Sesi pertama, lebih 40 orang kami ruqyahkan, emmm... ramai betul yang tahu sekarang kami buat rawatan, ada yang dari Perak, Negeri Sembilan, dan sekitar Bandar Tasik Puteri/ Rawang. Seawal sesi ruqyah, tiada yang tumbang, Alhamdulillah, cuma sewaktu kami meniup pada ubun2 yang berhajat, ada yang dah mula mengelak tiupan kami.



Kes yang kronik, ana bagi kat naqib kumpulan jerlah, dia biasa handle kes2 sebegitu, yang lain, kami rawat secara bersama-samalah, Ustaz Asri merawat anak gadis yang belajar di UiTM, tiada tanda2 gangguan, namun apabila buat zikir pernafasan, terus termuntah dan kerasukan, Ustaz Asri teruskan rawatannya dengan jayanya Insya Allah. Kesembuhan adalah milikNya jua.

Yang lain, antara pengalaman Pak Ali, seorang perempuan, lepasan al-Azhar, tumbang apabila dibuat zikir pernafasan, terkejut Pak Ali, namun itulah hakikat, gangguan untuk wanita tadi, untuk memisahkan suami isteri berkenaan.

Kes-kes yang banyak ialah, sihir dan saka, sihir perniagaan, dan lain-lain, Semoga yang berhajat dengan kami, beroleh kesembuhan dariNya, Amien Ya Rabbal 'Alamin.

Rawatan berakhir jam 8:30 malam, ramai betul dan kadang kala kes agak kronik jugak, terpaksa kami layan dengan berhikmah, harapan mereka yang datang, dan Alhamdulillah, ada sahabat2 yang datang membantu dengan ikhlas, dalam penyediaan air-air doa dan menerangkan cara mandian kepada yang berhajat, semoga Allah membalas budi kalian dengan keberkatanNya.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts