Pandai Plak Dia Speaking

ALHAMDULILLAH,  Segala pujian hanya layak baginya. Seterusnya selawat dan salam buat junjungan ar-Rasul SAW, rasul yang bongsu. Tiada penghujung selawat buat Baginda SAW. Allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad.

Rawatan pada 22 Nov 2011, jam 9:30 malam di bilik rawatan PEBATAP, dihadiri oleh dua beradik yang berhajat dengan rawatan. 1 dari JB dan 1 dari Selayang Gombak. Seawal ruqyah, si kakak dah tumbang dan mengomel-ngomel meminta dihentikan ruqyah. Adiknya selang 10 minit pun tumbang jua, pun sama mengomel-ngomel, please stop it ustaz, please ...!!!

Sahabat perawat Ustaz Asri berdepan dengan jin Singapura nie, Mary namanya, dan si adik ini sememangnya mengajar di sekolah beraliran mubaligh nie di JB. Pelbagai cerita berlaku di sekolahnya. Wallahu a'lam!

Apa yang ana nak kongsikan adalah, peri pentingnya perawat pandai berbahasa selain dari bahasa Melayu kita nie hehehe [agaknyalah] disamping bahasa Jawa hehehe. PEBATAP pernah merawat gangguan dari Rusia katanya, bila di suruh bercakap BM tak pandai [eleng-elengkan kepala], dan macam-macam karenahlah. Jadi PEBATAP pun kene mahirkan dalam BI jugak agaknya. Insya Allah

Rawatan agak mudah dan kadangkala tazkirah/ pesanan dari manusia sebagai khalifah Allah memberikan keinsafan juga kepada hamba Allah yang bernama Jin ini. Masya Allah. Urusan dipermudahkan Allah Taala.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts