RAWATAN KANSER [D.I.Y]

Penyakit kanser adalah penyakit yang merbahaya dan memerlukan kos yang tinggi untuk merawat menggunakan kaedah moden,disini kami memberikan beberapa panduan untuk membunuh sel-sel kanser dari merebak secara serius pada tubuh badan..





Kaedah-kaedahnya ialah..
  1. Sediakan 3 botol besar Minyak Zaitun Extra Virgin
  2. Sediakan 3 botol air mineral 5 liter
  3. Buka penutup semua barang-barang di atas, rapatkan mulut anda dan bacakan Fatehah 70x dan tiup 10saat pada semua barang-barang tadi.
  4. Masukkan secawan air mineral tadi kedalam cawan dan campurkan satu sudu minyak zaitun dan minum.Minum 1x pagi dan 1x petang selama sebulan.
  5. Sapukan minyak zaitun 1x pagi dan 1x petang selama sebulan pada anggota tubuh yang mengalami kanser.
  6. Makan 1 biji kapsul habbatus sawda 1x pagi dan 1x petang selama sebulan.
  7. Dengar CD RUQYAH sebanyak mungkin setiap hari selama sebulan.
Selepas anda mengamalkan kaedah yang saya berikan diatas tadi selama sebulan,anda boleh pergi ke hospital berdekatan untuk sesi scanning,insyaAllah penyakit kanser anda beransur sembuh..Kami memang berpengalaman dalam merawat kanser stage 4 dan alhamdulillah ramai yang sudah sembuh,semua penyakit kanser yang telah kami rawat adalah berpunca dari gangguan jin,malam tadi pun pihak RTM telah melakukan shooting di premis kami dan menemubual pesakit kanser kami yang telah sembuh,insyaAllah akan keudara di RTM2 pada hujung November ini.... 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts