SABUN RESDUNG dan SABUN MARIGOLD

ALHAMDULILLAH, disamping Khidmat Rawatan Gangguan Makhluk Halus, PEBATAP juga mengorak langkah dengan memperkenalkan SABUN RESDUNG dan SABUN MARIGOLD bagi yang menghidapi masalah muka berjerawat/ berjeragat.

Di samping rawatan resdung dan bekam, ikhtiar penjagaan muka dengan dua jenis sabun ini, Yang menghidap penyakit ekzema adalah digalakkan dalam penggunaan produk ini. Insya Allah.

Sila hubungi ana Ustaz Rosdi 016-9585423/ Pn Anida Idayu 016-9585502 untuk tempahan dan produk akan dihantar ke rumah ana [harga tidak termasuk pos]. Harga sebuku sabun ialah RM8.00 sahaja.

Pembayaran boleh dibuat ke akaun berkenaan:

MAYBANK
MUHAMAD ROSDI BIN ABDULLAH
1646 8700 4480

AMBANK
MUHAMAD ROSDI BIN ABDULLAH
1320020037652

SABUN RESDUNG

Sabun Resdung (Sinusitis soap) ini diperbuat dari ekstrak buah bunga Tanjung, kulit kayu manis dan herba terpilih. Ia diproses secara tradisional (hand-made) dan dijamin mutu serta kebersihannya. Ia amat sesuai digunakan pada semua peringkat usia.

ANTARA KEGUNANAANNYA:
  1. Merawat resdung.
  2. Menghilangkan gatal-gatal pada muka akibat resdung.
  3. Menghilangkan jeragat pada muka.
  4. Merawat dan menghilangkan jerawat.
  5. Melegakan hidung tersumbat akibat resdung dan simptom-simptomnya.


SABUN MARIGOLD

Sabun Marigold (Calendula) ini diperbuat dari ekstrak bunga Calendula. Bunga Calendula termasuk tanaman yang mengandungi vitamin E sering disebut sebagai Marigold telah digunakan berabad-abad lamanya sebagai anti oksida yang natural dan mempunyai keupayaan untuk melembabkan kulit disamping melembut dan menyenangkan semua jenis kulit yang sensitif, kulit pucat, kering dan kesan terbakar matahari (sunburn) sabun Marigold ini diproses secara tradisional (hand-made) dan dijamin mutu serta kebersihannya. Ia amat sesuai digunakan tidak kira peringkat usia.

ANTARA KEGUNAAN:
  1. Merawat gatal-gatal badan (ekzema).
  2. Merawat kudis.
  3. Mencerahkan kulit.
  4. Merawat ruam lampin.
  5. Sebagai pencuci muka (jerawat).
  6. Merawat gatal dan luka di celah paha.
  7. Menghilangkan bau badan terutama bau ketiak.
  8. Memberi kesegaran selepas mandi.
  9. Merawat kulit kusam.
  10. Merawat luka yang gatal.
 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts