BINGKISAN RAWATAN PEBATAP 18 DIS 2011

ALHAMDULILLAH, segala puji bagiNya, yang mentadbir seluruh alam, selawat dan salam buat ar-Rasul sallallahu 'alaihi wa sallam, penghulu segala nabi, nabi yang khatam, nabi yang bongsu. Allahumma Yassir wa la tu'assir!

Rawatan PEBATAP kali ini bermula jam 2:30 petang - 9:00 malam kerana limpahan pesakit yang berhajat terlalu padat. Pada sesi pertama, dalam 6-7 pesakit sahaja, namun untuk sesi kedua, penuh plak bilik rawatan berkenaan, sehingga melimpah-limpah. Alhamdulillah juga, rawatan kali ini cukup korumnya iaitu semua perawat ada, Tn Hj Kamisan, Ustaz Asri dan ana sendiri serta dibantu oleh En Amin.

Cuma kes yang ana nak utarakan kali ini ialah pengalama rawatan apabila si anak memecahkan tembelang ibunya yang menyimpan sejenis kulit binatang di dalam beg duitnya. Apabila sahabat perawat merawat makcik berkenaan, makcik berkenaan tumbang. Masya Allah. Apabila ingin berdialog tiada kesan, mendapat gambaran awal bahawa makcik berkenaan memiliki/ menyimpan sesuatu, sahabat ana pun meminta waris makcik tampil, dan itulah anak makcik berkenaan.

Anak perempuannya ini mengetahui memang ada something dalam beg duit maknya itu. Sebaik sahaja anak perempuan makcik ini menunjukkan 'benda' berkenaan, terus kaki kiri anak perempuan makcik seperti dipulas dan dia bertempik kesakitan. Subhanallah. Allah nak tunjukkan pengalaman baru pada kami. 

Itulah bak kata salah seorang guru kami iaitu TG Ust Wan Asrul dari Terapi Islam al-Fatah, link http://terapi-alfatah.blogspot.com, kita perawat Islam, dihantar oleh Allah Taala ramai pesakit supaya kita beringat-ingat bahawa yang menyembuhkan ialah Allah Taala, jauhi sifat ujub, riak dan takabbur apabila sesuatu perkara/ pesakit sudah sembuh.

Kes-kes lain seperti biasa, rawatan saka dan sihir, dan kebanyakan kes wanita yang berkahwin dan belum memperolehi zuriat kadangkala penyebabnya jua gangguan jin pada ruangan ovari atau tiub fallapio mereka, itulah antara 4 kes yang kami rawat dan selepas mereka sedar dari kerasukan, mereka mengatakan, seolah0olah ada sesuatu yang ditarik keluar dari tempat berkenaan, dan kaedah/ ikhtiar sepanjang 'bersama' suami isteri diajar bagi kes yang berkenaan.

Wallhu a'lam.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts