Rawatan 27 Mac 2011

Alhamdulillah wa syukrulillah. Selawat dan salam buat junjungan Rasulullah SAW.

Pada sesi rawatan kali ini, perawat yang hadir ialah naqib kumpulan, Tn Hj Kamisan, Ust Asri dan ana, Pak Ali tak dapat join kerana ada majlis perkahwinan anak perempuannya [bukan Pak Ali kahwin yer!!!]

Ramai juga yang berhajat datang pada sesi kali ini, lebih kurang 50 orang. Bermula jam 2 petang, kami dah mulakan ruqyah, maybe pengalaman sebelum ini sehingga menjangkau jam 8 malam, kes belum setel, jadi kami mulakan sesi ruqyah pada awal waktu, supaya mereka yang datang tidak terlalu lewat balik ke kediaman masing-masing, ada yang dari Jelai, Negeri Sembilan, ada dari Kajang, entahlah dari mana mereka tau kami membuka sesi rawatan di MBTP. Maybe itulah hajat mereka yang inginkan kesembuhan. Kami hanya mampu berdoa kepada Allah Taala, kesembuhan milikNya jua.

Kes kali ini memang seperti biasa, sihir/santau dan ada 2 3 kes sahaja melibatkan saka. 1 famili terkena santau, kesian ana tengok, namun apakan daya, itulah sifat dengki dan jahat manusia nie, tak mengenal waktu, tak mengenal keadaan, ana bertanyakan saudaranya, abang tue kerja apa yer, jawabnya, dia driver lori ajer ustaz, terkejut, driver lori pun di santaunya jugak, ingatkan orang-orang kaya jer yang manusia ni dengki, yang menggunakan tulang 4 kerat nie pun teruk disantaunya. Sabarlah, moga ada hikmah disebalik ujian ini semua. Insya Allah.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts